Utställning

Idag har jag fixat ett ställe att ha min utställning på till projektarbtet. Jag har funderat ett tag nu över var jag ska ha den, stadsbibilioteket, byggdegården här i Knäred, på skolan osv men idag kom mamma med förslaget att ha utställningen på Kosum. Ja alltså inte inne på konsum utan på gamla posten, eller där utanför. Så jag (läs mamma) ringde till chefen och frågade om det gick bra och han tyckte det var en superbra idé. "Det var väl hon som var med i tidingen med sina bilder?!" hade han sagt.
mohaha.

Men ja. jag tror det kan bli bra, vill ju inte ha nått stort men samtidigt vill jag va "nära" dem som kommer och att folk ska se mina bilder, och på konsum ränner det folk in och ut hela tiden så det blir nog kalas. Inget datum är spikat, men det blir antagligen snart, slutet på januari eller början av februari, måste snacka med Benji och se när allt ska va klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0