Snälla!

Jag är sjukt sugen på att fota nya "modell-bilder", (och jag måste dessutom göra det!) men eftersom jag inte har tillgång till någon studio så måste fotografering ske utomhus, och det är inte speciellt många som är sugna på att ställa upp som modeller när de måste frysa röven av sig på kuppen. Jag har såklart min trogna lilla kusin som alltid ställer upp, men det börjar bli tråkigt att bara fota samma person och då kommer det heller inte bli det projektarbete jag tänkt mig...

Så än en gång frågar jag snällt, är det någon som skulle kunna tänka sig att bli fotad av mig?
Dessutom har jag fixat en hårstylist (hon utbildar sig till frisör) och så har jag en annan tjej i tankarna som jag vet håller på med sminkningar, så ska fråga henne också om hon har lust att ställa upp.. Och i så fall blir det hela lite av en upplevelse ju ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hittar du ingen som vill ställa upp så kan jag göra det, för gammal vänskaps skull ;) Haha! Men förvänta dig inte en varken fotogenisk eller någon modell, men krisar det så finns jag! <3

2009-01-07 @ 14:48:45
Postat av: Sandra

Jag hade velat :p men vet inte vart du bor..

2009-01-11 @ 20:26:32
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0