R.I.P min kamera?! :(


Jag och min kamera kan vara världens polare, men ibland, eller ganksa ofta nu för tiden händer att att vi inte gillar varandra alls.

Igår gick jag ut och fotade en stund vilket borde gjort min kamera glad. Men nähä, när vi kom in och jag skulle ladda över bilderna till datorn ville den inte alls samarbeta. Den bara avbröt inladdningen hela tiden och tillsist så blev den så sur att den nog bestämde sig för att dö, eller om man har tur, bara gå i ide för ett tag.

Vet inte vad som hände för batteriet var inte slut.. Men får ladda det imorgon när jag kommer hem och hoppas att det trots allt är det som spökar. Detta kan ju inte vara slutet för mig och min vän?!



Jag bjuder i alla fall på en bild som jag tog på mig själv den 21 november, minns att det va ruskigt kallt!

Kommentarer
Postat av: bea

fan va söt :)

2009-01-15 @ 23:06:47
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0