Fotosugen

Är riktigt sugen på att fota nu... Men har inte tid just nu, en söt pojkvän ligger i sängen och tjatar om att vi ska kolla på rederiet.
Så ja, det får vi väl göra, sen måste vi sova. Hade tänkt försöka vända tillbaka dygnet lite nu innan skolan börjar igen på tisdag...

Men imorgon är jag i alla fall ledig så då ska jag försöka ta mig tid att fota lite. Hoppas bara Cilla har tid också för nu börjar det blir bråttom med projektet. Pratade med Benjamin innan, och den 11 februari ska allt vara klart. Bråttom bråttom!



Modell: Felicia
Foto: Jag

En bild jag tog på Felicia innan vi började fota häromdagen. Tänk vad lite smink och kläder kan göra stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0